Majka és ByeAlex „dalt” írt: Gecimarketing a Nemzeti Kulturális Alap támogatásával

A magyar popkultúra két nagy alakjának (hahahaha) közös videóklipjét október 3-án tették közzé a Youtube-on. A dallal kapcsolatban nem azért nehéz szavakat találni, mert belőle már egyetlen verze is zsigeri választ ad a tinilányok „miért akar engem minden pasi csak megdugni” c. gyakori kérdésére, hanem azért, mert mindezt a Nemzeti Kulturális Alap támogatta.

Igen. A Nemzeti Kulturális Alap. Többek között ezeket a könnyed felvezető sorokat:

Relax van, popsit le, csüccs az ágyra,
Ritmusra jár a szívem és a lávalámpa.
Szoros a nadrág, mert már ingerled régen,
Letolom flegmán térdig, ülj bele szépen.

Az elsődleges rácsodálkozás mellett el kell ismernünk, hogy a „haladó szellemű” hímek egóhadjárata mindig része volt a zeneiparnak. Így nem arról van szó, hogy prűdségbe burkolódzva szendén és elvből ítélnénk el a szexista alapokon nyugvó suttyóságra hajazó sorokat vagy a piedesztálra emelt igénytelenséget. Írtak már sokan ilyen ars poeticával zenét, csak jobban.

Ha egy producer/lemezkiadó arra áldoz komoly összegeket, hogy évek hosszú sora folyamán felfejlesztett műmájerségen alapuló verbális faszpörgetéssel férkőzzőn a zenei ízléssel kevésbé felvértezett tömeglelkekbe, hát tegye! És még csak nem is az a legnagyobb baj, hogy a bulvárkompatibilis csöcsvillantások után (miszerint bármilyen fos zenét el lehet adni pár esztétikus női mellel) most megjelent a gecimarketing is, ami újabban a videóklipben elhelyezett férfi ejakulátumra hajazó vágóképet jelent.

Az u,u,u c. "dal" videóklipjének egy fontos tartalmi eleme. A gecimarketing.

A baj az, hogy ezt nem egy producer, egy lemezkiadó finanszírozza, hanem a Nemzeti Kulturális Alap. Azaz mi. Mert ez közpénz. Ellenben minden, csak nem kultúra.

Úgy tűnik, a TV2-nél ténykedő Majkának korábban megérte kellően ingerelni azt, ami Andy Vajna szoros nadrágjában van.