Az MTVA nem árulja el, hány vállalkozásnak ad még ingyen reklámot Mészáros Lőrinc 2rule-ján kívül

Valószínűleg senkinek. De hát, Orbán jó barátjának jár az adófizetők által fenntartott köztévé „kedvezménye”, nem?

Néhány napja a 24.hu számolt be a szerződés alapján arról, hogy nem kell pénzt fizetnie azért a Mészáros Lőrinc sportmárkájaként ismert 2rule-t forgalmazó cégnek, hogy megjelenjenek hirdetései az állami médiában, miután a felek bartermegállapodást kötöttek. A 2rule garantálja például, hogy bérbe ad termékeket az MTVA-nak, amelyeket a tévé munkatársai az adásokban viselhetnek.

Na, most a portál mindezek után szerette volna megtudni, hogy hány „magyar cég” részesülhet még ilyen kedvezményben, de hiába kérdezték az MTVA-t, nem kaptak választ. Mint írják: nem lenne meglepő, ha nem tudnának sok hasonló szerződést felsorolni, mert a megállapodásból nemigen érthető, mit nyer az évi 80 milliárd forintból működő szervezet az együttműködésből.

Mondjuk, a magyar nép szép lassan hozzászokott már, hogy ő finanszírozza eme sikeres gázszerelő mérhetetlen gazdagodását, nincs új a nap alatt…