Ismét szürreális összeget, 150 000 000 000 forintot költ propagandára a kormány

A számot leírni is abszurd. Ha pedig arra gondolunk, hogy ez az összeg pusztán egyetlen célt szolgál, hogy a Fidesz hatalomban maradhasson, akkor pedig egyenesen vérlázító.

Bár a kommunikáción korábban sem spórolt a kormányzat, most az eddigiekhez képest is egészen elképesztő összegben kötött szerződést az állam ilyen jellegű megrendeléseit összefogó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) - írja a G7.

A lap szerint az elvileg spórolási céllal alapított szervezet egy 50 milliárd forintos keretmegállapodást írt alá úgy, hogy a szerződés kétszer megújítható, azaz a tényleges keret nettó 150 milliárd forint. Ez nagyjából 18 millió forinttal több, mint amennyibe a Puskás Stadion került.

A G7 felidézi, hogy mintegy 4 év alatt 190 milliárdot költöttek el agymosásra, és jelenleg sem szeretnének spórolni. Sőt, a lap kitár arra is, hogy ez a pénz a jövőben is egyetlen vállalkozót gazdagíthat. A szerencsés nyertes a New Land Media – Lounge Design cégpáros, amely Balásy Gyula tulajdonában van. A vállaltan fidesz-szimpatizáns fiatal vállalkozó cégei bevételének növekedése még Mészáros Lőrinc vállalataiét is felülmúlta.

Van még kérdés?