Mészáros 2Rule-ja pont annyira magyar, mint amennyire Orbánnak Magyarország az első

A logótól kezdve a gyártáson át éppen annyira eredeti, hiteles és olyan minőséget képvisel, mint a „gazdája”.

Egy ideje már bárki vásárolhat az együgyű, mégis mindenhez is értő felcsúti stróman sportmárkájából, ami nagyon nemzeti, nagyon magyar. Legalábbis egy alternatív valóságban, no meg persze az orbánista fluffer, Szőllösi Gyurika szerint, aki korábban erényeit megcsillogtatva kijelentette, hogy

Nem az az abszurd, hogy létrejön egy saját, magyar, nemzeti sportmárka, hanem az, hogy mindeddig ilyen nem létezett.

Ezzel a mondattal egyébként egyrészt az a baj, hogy nem igaz, hiszen jóval komolyabb múltra visszatekintő magyar sportmákra is létezik, másrészt a 2Rule pont annyira magyar, mint amennyire Orbán hiteles lenne egy egészségtudatos életmódra nevelő könyv borítóján, illusztrációként.

Ugyanis 1-2  „Made in Hungary” címkés terméket leszámítva a dollármilliárdos zseni által piacra dobott ruhákat zömében sokkal inkább nevezhetjük kínainak, töröknek és bangladesinek...

2rule

A cég termékeinek 20-30 százaléka magyar gyártású, a tervek szerint ezt két éven belül megdupláznák, a harmadik év végére pedig a 90 százalékos arány elérése a cél. Ekkorra a szükséges anyagok hazai gyártását is el szeretnék indítani, a textilt ugyanis jelenleg külföldről kell beszerezni.

- jelentette ki tavaly a cég akkori vezérigazgatója, Kővári Ágnes, vagyis mostanra nagyjából már 60 százalékos magyar gyártási arányon kellene dolgoznia a cégnek, amitől olyan messze vannak, mint Lölőke a 100-as IQ-tól.

Kicsit kínai, bangladesi, meg török, de legalább drága. A 2Rule éppen annyira átlátszó, üres és gagyi, mint Mészáros Lölőke, Szőllösi Gyurika, vagy éppen bármelyik, a „nemzeti sportmárkát” akár büntetés árán is reklámozó orbánnyalonc.

2rule_boritó

Kínai, de nem "occcó", viszont koszos. (Fotók: 444.hu)