Míg Orbán nyomta a kamut, közben kiderült, hogy Mészáros nevű strómanja 54 milliárdért épít vasutat a BMW-gyárhoz

Közbeszerzés, közbeszerzés, Baby.

A tendert kiíró Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) éppen december 23-án tette közzé a beérkező ajánlatokról szóló összegzést. A közbeszerzésen ugyan öt cég indult, ám közülük a magyar Dömper Kft-t és az osztrák hátterű Swietelsky Vasúttechnika Kft-t kizárták, a szintén osztrák Strabag és a német tulajdonú Vasútépítők Pályatervező Kft. pedig szűk 3 milliárddal drágábban vállalta volna a munkát, mint a felcsúti milliárdos vállalata. (…) Alvállalkozóként ezúttal is bevonják az R-Kordot, sőt az egykori Simicska-birodalom központi cégét, az azóta Mészáros Lőrinc barátjának és állandó üzlettársának, Szíjj Lászlónak a tulajdonában kerülő Közgépet is.

- írta meg a G7 nevű gazdasági-tényfeltáró portál.

Mindeközben az Orbán-infón elhangzik az újságírói kérdés, hogy egész pontosan mi is épül az Orbán-család hatvanpusztai birtokán; Orbán Viktor pedig cinikus mosollyal csak annyit válaszol, hogy „majorság”.

Hát mi más épülhetne az uralkodócsaládnak?