Elképesztő mennyiségű közpénzt tapsolnak el Orbánék propagandára, hogy elkerüljék a bukást

„Állítsuk meg Brüsszelt”, „Stop Soros”, „Ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén”, „Magyarország jobban teljesít”. Megszokhattuk már, hogy kormányzás helyett egymást érik a közpénzekből az arcunkba tolt kampányok, nemzeti konzultációk, flufferhirdetések. Kiderült, 2015 óta mennyibe került nekünk mindez.

2015-ben 2,1, egy évvel később 12, 2017-ben már 26,2, tavaly pedig 28,2 milliárd forint ment el az adófizetők pénzéből arra, hogy a Fidesz propagandát toljon le a még megvezethető szavazói torkán.

2019-ben egyébként az előirányzat 29,6 milliárd forint volt, ha a korábbiakkal ellentétben a terveket nem is lépték túl, 2015 óta már közel 100 milliárd forintnál jár a költés, vagy már át is lépte azt. Az idei évre csaknem 24 milliárdot különítettek el „kommunikációra”.

Az ország nem teljesít jobban azért, mert azt írják a plakátokra, azzal is egyre többen tisztában vannak, hogy nem Sorost, Brüsszelt, sokkal inkább mondjuk a kivándorlást, vagy az egészségügy színvonalának további romlását kéne megállítani, vagy ha már itt tartunk, leginkább Orbánt és sleppjét, akik az évről évre növekvő költéseket látva a jelek szerint egyre nagyobb bajban vannak.

Október 13-án késő este valószínűleg a kiégett despota is rájött, hogy a bukása elkerülhetetlen, hiába növelik az alternatív valóság terjesztésére szánt büdzsét, ez már kevés lesz, mint Orbán vacsorájában a saláta.