Rogán Antalék három hónap alatt 4,89 milliárd forintot költöttek propagandára

Csak a szokásos: hasznos dolgokra fordítják a pénzünket.

1,3 milliárd forint volt az Erzsébet-táborok reklámozása, 489 millió a vizes vb kampánya, 846 millióért jelentek meg PR-cikkek a kormányzati intézkedésekről, és 2,3 milliárd ment el a Soros-terves hirdetésekre. Mészáros Lőrinc médiacégeinél összesen 1,24 milliárd forint landolt ezekből a kormánykampányokból, de Tombor András, Habony Árpád, és Andy Vajna cégei is jól jártak. Az adatokat az Átlátszó kérte ki a Miniszterelnöki Kabinetirodától.

A kormány narratívájában mindez amúgy keresztényi magatartás az ország védelmében, úgyhogy tulajdonképpen legyünk hálásak, hogy nem az egészségügybe vagy az oktatásba pumpálták ezt a pénzt (se).