Megint beletolnak pár milliárdot a propagandába Orbánék

Szeptember óta 3,5 milliárdot vertek el, most újabb 2,9 milliárdot költenek a kormányzati kampányokba Rogánék.

Vagy újabb plakátkampány érkezik, vagy a jelenleg is futó kormányzati kommunikációs kampányokba ölnek újabb 2,912 milliárd forintot — írja a 24.hu a Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött tájékoztató adatai alapján.

A vagy-vagy kérdés azért helyénvaló, mert amúgy nem árulják el, pontosan mire költik az adóforintokat.

A jelenlegi megbízás fantázianeve az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 9., valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 17. – 2 részteljesítésben.”

Mindkét ütem komplex kommunikációs és rendezvényszervezési feladatok ellátására vonatkozik, az első nettó 1 milliárd 338 millió forintos, a második pedig nettó 1 milliárd 574 millió forintos keretösszeggel.

A munkát természetesen a nyíltan Fidesz-szimpatizáns Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Reklám Kft. és Lounge Design Kft. végzi el, ami a Hivatal egyetlen partnere.

A mostani költéssel csak idén már 28,4 milliárd forintnál tart a kormányzati kommunikációs hadjárat közpénzből finanszírozott költsége.