Megint beletolnak pár milliárdot a propagandába Orbánék
Szeptember óta 3,5 milliárdot vertek el, most újabb 2,9 milliárdot költenek a kormányzati kampányokba Rogánék.
Vagy újabb plakátkampány érkezik, vagy a jelenleg is futó kormányzati kommunikációs kampányokba ölnek újabb 2,912 milliárd forintot — írja a 24.hu a Közbeszerzési Hatóság honlapjára feltöltött tájékoztató adatai alapján.
A vagy-vagy kérdés azért helyénvaló, mert amúgy nem árulják el, pontosan mire költik az adóforintokat.
A jelenlegi megbízás fantázianeve az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 9., valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 17. – 2 részteljesítésben.”
Mindkét ütem komplex kommunikációs és rendezvényszervezési feladatok ellátására vonatkozik, az első nettó 1 milliárd 338 millió forintos, a második pedig nettó 1 milliárd 574 millió forintos keretösszeggel.
A munkát természetesen a nyíltan Fidesz-szimpatizáns Balásy Gyula tulajdonában lévő New Land Media Reklám Kft. és Lounge Design Kft. végzi el, ami a Hivatal egyetlen partnere.
A mostani költéssel csak idén már 28,4 milliárd forintnál tart a kormányzati kommunikációs hadjárat közpénzből finanszírozott költsége.